Street workout‎ > ‎

Ako začať?

Kedy začať

Najlepšie urobíš, ak začneš zajtra ráno! 

Prestaň sa vyhovárať, že si to musíš načasovať. 
Prestaň sa vyhovárať, že najskôr musíš začať robiť kardio, alebo trochu zhodiť. 
Prestaň sa vyhovárať, že o týždeň, že máš ešte čas. 
Jednoducho sa prestaň vyhovárať a začni!

Prečítaj si ešte dnes Armstrongov program zhybov a zajtra ráno začneš.  

Pre koho je tréning určený 
  • muži, ženy
  • 15 - 100 rokov
Čo sa určite stane ak začneš 
  • nikdy to neoľutuješ
  • spevníš celé telo a posunieš svoje maximum v zhyboch na hrazde 
  • získaš cvičebný návyk, ktorého sa už nebudeš chcieť zbaviť
  • zamiluješ si zhyby a Street workout sa stane pevnou súčasťou tvojho cvičenia
  • budeš na rozdiel od Roba Fica jedného dňa schopný urobiť poctivých 1001 klikov
Čo sa určite nestane ak začneš
  • nestane sa, že budeš mať pocit, že je to malina - keby bola, všetci by sme boli za týždeň vysekaní ako Gerald Butler v 300
  • nestane sa, že uvidíš výsledky na tretí deň ani na druhý týždeň - odfoť sa na začiatku a na konci programu, ak chceš vidieť skutočné výsledky
  • nestane sa, že v tom budeš sám, pretože minimálne jeden človek v tejto krajine bude ťahať s Tebou a podelí sa na tejto stránke o svoje výsledky a skúsenosti
Čo robiť aby to fungovalo
    • dodrž "Armstrongov program zhybov" do bodky, žiadne odbočky, modifikácie, vynechané dni, výhovorky
    • spi minimálne 7 hodín, spánok je najdôležitejšia forma regenerácie a najlepšia strava pre svaly
    • jedz ideálne 5 až 7 malých jedál denne
    • pi veľmi veľa obyčajnej, neperlivej, nesladenej vody a to aspoň 2-3 litre denne v malých dávkach



    Comments